een nieuwe week - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Ilse Damen - WaarBenJij.nu een nieuwe week - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Ilse Damen - WaarBenJij.nu

een nieuwe week

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

27 Februari 2007 | Brazilië, Brasilia

sow, een nieuwe week is weer begonnen en de kinderen gaan weer naar school, dus s´morgens heb ik weer tijd voor mezelf. Net heb ik lekker capuera gedaan met Faisca en Igor. Was weer ff lekker zweten, maar je voeten gaan zo´n pijn doen...
Gisteren kregen we onverwachts een nieuwe vrijwilligster erbij, we hadden dus geen bed klaarstaan of niks. Ze komt uit zwitserland (naja officeel italie geloof ik) ze heet Verginia en is wel aardig, maar ze blijft geloof ik maar voor 1 maand.
Momenteel ben ik mijn foto´s en filmpjes op cd´s aan het branden want vrijdag wordt de computer helemaal leeg gegooid.. Dat kost wel heel veel tijd aangezien ik al heel veel foto´s enzo heb.
Verder is er deze week niet zo veel gebeurt, na carnaval hebben we een paar dagen rust gehouden, alleen zaterdag zijn we nog naar de stad geweest voor een after-carnaval feest. Dat was wel weer mooi.. Dat dansen is denk ik de beste lichaams beweging die ik kan bedenken.. :D
En toen we gisteren avond naarbed wouden gaan hadden we weer zo´n enge cobra in ons huis. Dus met 5 meiden hebben we het arme beest helemaal doodgeslagen met een hark enmet stenen.. haha was wel erg grappig, alleen die beesten bloedennog best wel.. :s
reacties:
oma: Als ik terug ben ga ik al mijn foto´s zeker rustig inplakken en dan kom ik wel een weekeindje op bezoek om alles uit teleggen. Het is wel raar dat ik nu niet meer denk hoeveel tijd ik nog heb maar hoe weinig, aangezien ik nog maar iets meer dan een maand hier in hetweeshuis ben vanaf nu..
Jolanda: ik blijf het leuk vinden dat er mensen van het ROC zijn die me blijven volgen.. hoe is het op school verder allemaal? En hoe gaat het met de eindexamen kandidaten?
Anita: Tjah het zijn wel veel namen idd, maar als ik telkens zeg die gene en met wat mensen is het verhaal ook weer zo raar.. :D En wat leandro betreft, dit is gewoon echt een vervelend kind, hij haalt altijd kattekwaad uit en breekt in en loopt veel weg. Nu zijn er 3 mogelijkheden als hij wordt weg gestuurd. 1. hij gaat terug naar zijnmoeder en het wordt nooit meer wat met hem. 2. hij gaat naar de jeugd gevangenis...en 3. hij gaat naar een speciale inrichting, aangezien hij psycisch ook niet in orde is, is die kans er ook. Wat ze precies gaan doen met hem wete iknog niet.
mama: Die jongen van de foto is Jefferson, hij is 15 en is het broertje vanLucas. Deze 2 jongens mag ik heel erg. Zijn echt schatjes haha. Jefferson is heelslim en kan goed acteren, hij zal het nog wel ver schoppen denk ik. En hij is net naar de ´grote jongens kamer´ verhuisd.
Ester: Acties mountain-biken daar! ;) goed hoor, is i.i.g. beter dan darten haha. En carnaval is hier gewoon leuk en in Nederland absoluut niet. haha dus of volgens jaar weer hier heen ;) of eindelijk weer de sneeuw in.. (dat mis ik wel dit jaar) Die engelse zijn wel aardig opzich, 1 ziet er beetje erg sloomuit, maar ze werken hard mee!! ze zijn alleen in de bar een beetje.. ´anders´hahaha.
Liduine: hoe is jou carnaval geweest? heb je ook flink gedanst? haha en 2 jongens zijn weer naar huis en Floris is erg aardig maar we zijn gewon goede vrienden.. ik ben meer de zonkere huidskleur aan het onderzoeken :P

Heeeeel veel liefs
abraço´s é beijo´s!!!1
Ilse

  • 27 Februari 2007 - 16:30

    Liduine:

    klinkt veelbelovend die donkere huidskleur...ook rasta toevallig? donkere mannen hebben ook grote....dus pas op (zeggen ze hé, uiteraard weet ik daar niets van af hahah). carnval hier was kalm, lekker gesurfd en ge-bbq.

  • 27 Februari 2007 - 19:36

    Monique:

    Hi meid,

    Het gaat hier goed met de reacties zie ik. Ik dacht dat je het bij bij mooi blank hield. Maar goed ik hoor het wel.
    Heb je nog iets leuks in SP gevonden voor een weekendje. Ja, want over een kleine 5 wekenzijn we er al.
    Ik hoor niets meer over bruno; hoe gaat het daar mee?
    liefs Monique

  • 27 Februari 2007 - 20:00

    Stefanie:

    mama heeft lekker helemaal niets gedaan!!! en even mama dat zech je niet!!!
    kus ilse, en veel plezierd daaar nog!!

  • 27 Februari 2007 - 20:00

    Stefanie:

    mama heeft lekker helemaal niets gedaan!!! en even mama dat zech je niet!!!
    kus ilse, en veel plezierd daaar nog!!

  • 27 Februari 2007 - 21:31

    Anita:

    Ik geloof ook helemaal niet dat je moeder daar iets vanaf weet hoor Stefanie!!!??? Maar ja, laat Ilse het maar voor zichzelf uitvinden, haha, hihi!! Maar je blijft toch wel mijn brave nichtje he, Ilse?? Geniet er daar maar lekker van, doei

  • 27 Februari 2007 - 22:40

    Ester:

    He Nichtje,
    Je laatste zin roept we weer veel "kamervragen" op! Misschien kun je aan Astrid tips vragen hoe je de pers te woord moet staan die is er al aan gewend ;-).
    Ja het aftellen is al begonnen, dus geniet nog maar even voor de Hollandse invasies daar arriveren!!
    Liefs,
    Ester

  • 28 Februari 2007 - 12:55

    Ester:

    He Nichtje,
    Je laatste zin roept we weer veel "kamervragen" op! Misschien kun je aan Astrid tips vragen hoe je de pers te woord moet staan die is er al aan gewend ;-).
    Ja het aftellen is al begonnen, dus geniet nog maar even voor de Hollandse invasies daar arriveren!!
    Liefs,
    Ester

  • 28 Februari 2007 - 15:53

    Oma:

    Ilse, laat ze al;lemaal maar lekker gissen. Ik denk ook wel dat Liduine het van horen zeggen heeft maar ik heb dat ook wel gehoord hoor. Geniet nog van je laatste maand want later daenk je met heel veel pelzier aan alles terug. bejo Oma

  • 03 Maart 2007 - 13:58

    Astrid:

    Heej meisje, je geheim is veilig bij mij hoor, ik zal niks aan de nieuwsgierigen vertellen :)
    (haha, nu komen er zéker kamervragen!)
    Hier alles goed, heb heerlijk weekend uiteraard. Straks nog naar mn zusje toe en morgen lekker de hele dag bijslapen (en eten, maar dat spreekt voor zich).
    Ga je van de week nog wel mailen, nu geen zin in.
    Kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Brasilia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2010

Een nieuw avontuur komt dichterbij

16 Mei 2007

afsluiting van een heel avontuur

25 April 2007

Rio verlaten

04 April 2007

rio de janeiro

23 Maart 2007

af tellen is begonnen
Ilse

Actief sinds 08 Aug. 2006
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 48204

Voorgaande reizen:

25 Januari 2010 - 23 Juli 2010

Brasil voor stage

28 September 2006 - 03 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: