rio de janeiro - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Ilse Damen - WaarBenJij.nu rio de janeiro - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Ilse Damen - WaarBenJij.nu

rio de janeiro

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

04 April 2007 | Brazilië, Brasilia

hey hey,
ff een kort berichtje om te laten weten dat ik nog in leven ben.
ik ben momenteel in rio, ga morgen eigenlijk al weer weg, ik heb half afscheid genomen op het weeshuis maar er wel bij gezegt dat 11 april ik nog even terug kom, dus dan is het echte afscheid... maar hopelijk tot ooit! haha..
daarna zondag e hele dag gereisd om mijn ouders van het vliegveld op te halen in rio. was wel grappig.
zondag flink gewandeld en natuurlijk weer pech en is mama der camera gelijk gestolen. Maar daarna nog heerlijk een dag op het strand gelegen.. de copacabana wel te verstaan! :D heerlijk in een natuurpark rond gehangen, uit eten geweest, een restaurantje opgezocht van 4 jaar geleden.. allemaal super.
morge gaan we door naar visconde de maua. dat is een natuurpark ofzo met watervalletjes en wandelingen.. en daar zitten we dan tot en met pasen. dan komt dinsdag de 10e astrid erbij.. dan de 11e naar het weeshuis en de 12e naar de creche.. wordt allemnaal helemaal toppie. daarna heb ik nog 3 weken met astrid uit te houden ;)
komt helemaal goed he schat? :P
nu vallen mijn ogen dicht en ga ik mijn verbrande buik wat rust geven! :S
beijo's y abraco's
ps: mam gelooft nu wel dat ik portugees kan :P

  • 05 April 2007 - 08:21

    Ester:

    He Ilse,
    Was wel te verwachten he, dat als Monique zou komen er flink gewandeld moest worden ;-). Vervelend dat haar camera is gestolen, die was toch nog erg nieuw? En je moeder, is dat niet diegene die jouw camera met een ketting aan je nek vast wilde leggen, omdat ze er van overtuigd was dat jij de jouwe zeker kwijt zou raken.. Ach het zit blijkbaar in een kloein hoekje. Gelukkig heb jij de jouwe nog, dus flits jij vast wel voor 2.
    Geniet er lekker van, het klinkt nu als een hele lange vakantie!! en succes met het afscheid op de creche en het weeshuis, dat zal vast niet meevallen, na al die verhalen...
    liefs,
    Ester

  • 05 April 2007 - 13:39

    Oma:

    Leuk weer iets van je te horen en dat je Monique en Peter gelukkig op het vliegveld tegengekomen bent. Ik hoop dat het bij de camera blijft!!! Zijn jullie nog aangifte gaan doen bij de politie? Dit i.v.m. de verzekering? Of was Monique niet verzekerd?!!!
    ke zoen

  • 05 April 2007 - 19:42

    Anita:

    Ik neem aan dat je toch nog wel heel wat 'site seeing'gaat doen met je ouders?? Wordt toch ook nog wel heel wat afgelopen en niet alleen maar geluierd?
    Veel plezier in elk geval, geniet ervan en doe de groetjes aan Monique en Peter. Fijn paasweekeinde ook. Oma en opa komen hier op zondag dus zullen we ze even gaan verwennen met een heerlijk diner, haha, wel te hopen!! Ik heb de boodschappen gedaan, dus Ron het koken!
    Veel liefs en groetjes, Anita

  • 06 April 2007 - 20:13

    Astrid:

    Hee chickie,
    Ga je straks nog wel een mailtje sturen met alle saaie dingen zoals reisgegevens enzo, maar moet ook gebeuren he :)
    Nog een paar daagjes en dan kom ik eindelijk naar Brasil! Ben stikzenuwachtig voor de reis (mij kennende kan ik evengoed in zuid-afrika uitkomen ofzo), maar daarna gaat het echt beginnen.
    Ondertussen wordt ik gek van de goedbedoelde waarschuwingen (let op je portemonnee, nooit elkaar alleen laten, niet in zielige verhalen trappen, niet in de bus in slaap vallen... geloof me, iedereen weet ineens wat het beste voor ons is :))...

    Tot heeeeel gauw! Kus

  • 07 April 2007 - 09:41

    Linda:

    hey Ilse,

    Wat goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!! En het is leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt. Geniet van je wandel-vakantie met je ouders! Maak vooral veel mooie foto's!
    En de dagen kun je aftellen totdat Astrid er is.

    Enne kennen ze geen zonnebrand in Brazilie? ;)

    Hier is het goed hoor, lekker mooi weer, lang weekend vrij (daarna mag ik weer 6 dagen naar stage). Vanavond een vrijgezellenavond, een moord-diner. Morgen eten bij de ouders van Arjan en voor je het weet is het weer dinsdag, tijd om te werken. maar voor het zover is, ga ik nog wel effe genieten van het mooie weer hier, terasjesweer.

    Groetjes van Arjan
    Liefs Linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Brasilia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2010

Een nieuw avontuur komt dichterbij

16 Mei 2007

afsluiting van een heel avontuur

25 April 2007

Rio verlaten

04 April 2007

rio de janeiro

23 Maart 2007

af tellen is begonnen
Ilse

Actief sinds 08 Aug. 2006
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 48133

Voorgaande reizen:

25 Januari 2010 - 23 Juli 2010

Brasil voor stage

28 September 2006 - 03 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: