Een nieuw avontuur komt dichterbij - Reisverslag uit Breda, Nederland van Ilse Damen - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur komt dichterbij - Reisverslag uit Breda, Nederland van Ilse Damen - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur komt dichterbij

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

04 Januari 2010 | Nederland, Breda

Ik dacht het zal weer eens tijd worden om een kort verhaalte te schrijven, want over precies 3 weken zit ik alweer in het vliegtuig opweg naar Brasil.
Dit keer zal ik met Lise Albers gaan. We gaan bij Liduine wonen om een half jaar stage te gaan lopen bij ASAS. Dit is een project in Florianopolis.
25 januari om 14:50u vliegen we, hierna zal ik Lise een rondleiding geven bij de Creche en bij het Weeshuis. Waarna we op 31 januari bij Liduine willen zijn om hopelijk Robbert nog even te zien.
Heel veel plezier allemaal met het lezen van de verslagen voor deze reis.
En iedereen een heel fijn, gelukkig en mogelijk ook inoverend 2010 gewenst!
Liefs Ilse

  • 04 Januari 2010 - 14:58

    Hester:

    ik ben benieuwd!!!!!!!
    kijk al uit naar de verhalen.
    Ik zie je nog, maar bij deze vast zwart op wit: heel veel plezier daar!!!
    kus

  • 04 Januari 2010 - 15:41

    Lise:

    Focking spannend!! ;)
    Xx.

  • 04 Januari 2010 - 20:05

    Astrid:

    neeeeeej! :) ik wil toch helemaal niet dat je weggaat :)
    Maarrrr ik vind het wel weer reuzestoer van je, ben benieuwd wat je nu weer allemaal gaat beleven daar! Ik wacht in spanning op je mooie reisverhalen en bijbehorende foto's. Veel plezier alvast, maar ik zie je nog op je afscheidsfeestje en op de allerlaatste dag richting Schiphol :)
    Liefs xx

  • 04 Januari 2010 - 21:43

    Monique:

    Ik, wij, kijken weer uit naar al jou, jullie, verhalen. Maar om te beoordelen of het echt zo is komen we jullie ook gezellig met z'n vieren opzoeken. Geniet van je reis en verblijf.
    Liefs xxx

  • 11 Januari 2010 - 21:07

    Anita:

    Hey nichie, begrijp ik het nou goed dat jullie eerst naar SP gaan voordat jullie naar Floripa gaan? Ik spreek je sowieso nog voordat je vertrekt, maar wens je vast veel succes bij de voorbereidingen en ik zal je nu al gaan missen!! Als je maar voorzichtig doet daar! Ik heb me al ingeschreven voor je reisverhalen. Liefs Anita XXX

  • 25 Januari 2010 - 20:39

    Monique:

    Het is zover. Je bent nu ergens hoog in de lucht op weg naar Brazilië. Ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad, dat je William hebt gevonden en een hotel. Geniet komende week van S.P. Doe de groetjes daar.

  • 24 April 2010 - 19:12

    Julia:

    Hallo Ilse!

    Ik heb al je reisverslagen gelezen en ik ben zeer onder de indruk! Je vraagt je natuurlijk af wie ik in vredesnaam ben. Ik zal het je even in het kort uitleggen. Ik ben geadopteerd uit brazilie uit de provincie minas gerais. Ben nu 20 jaar en wat altijd al mijn droom is geweest, is om terug te gaan naar brazilie om te wonen. Ik heb immers het paspoort nog enz. Ik volg een opleding bij het cios op mbo4 en hierna wil ik dus ook nog hbo doen..SPH het geen wat jij dus doet:D! Daarom spreekt jouw kinda'blogg me ook zo aan. Ik vraag me dan ook al de hele tijd af, tijdens het lezen: Kon je soms al portugees en/of leer je het opzich redelijk snel (het zal natuurlijk per mens verschillen) maar ik volg nu een kleine cursus protugees omdat ik namelijk alleen maar nederlands en fries kan. Het zou voor mij ook echt een ee drook zijn om tijdens sph het zelfde te gaan doen wat jij nu doet. Eerst stage lopen in brasil later wil ik er zowieos voor ene tijd wonen.

    Ik ben benieuwd
    Zou je me willen mailen! julia_bruinsma@hotmail.com

    :D..X Julia

  • 16 Januari 2012 - 19:09

    Julia:

    Hoi Ilse. Zou je mijn bericht van 24 april 2010 willen verwijderen? Dit ivm met mijn maatschappelijke stage.

    Groetjes Julia!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2010

Een nieuw avontuur komt dichterbij

16 Mei 2007

afsluiting van een heel avontuur

25 April 2007

Rio verlaten

04 April 2007

rio de janeiro

23 Maart 2007

af tellen is begonnen
Ilse

Actief sinds 08 Aug. 2006
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 48133

Voorgaande reizen:

25 Januari 2010 - 23 Juli 2010

Brasil voor stage

28 September 2006 - 03 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: