gelukkig nieuw jaar!!! - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Ilse Damen - WaarBenJij.nu gelukkig nieuw jaar!!! - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Ilse Damen - WaarBenJij.nu

gelukkig nieuw jaar!!!

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

01 Januari 2007 | Brazilië, Brasilia

Nou ff een tijdje niks van me laten horenop de website.. want ik sprak heel veel mensen op msn of op skype (uitvinding van de eeuw).
Maar Robbert en Liduine hebben een heerlijke avond gehad vorige week vrijdag.. Afgelopen week hebben we heeeel veel gedaan eigenlijk.. ik heb een aantal keer hardgelopen, dit moet je alleen of s´morgens vroeg doen of s´avonds als het wat koeler is.. We hebben ook een paar keer gesurft, dat gaat ook steeds beter (als de golven maar niet ´te´ hoog zijn haha). Ik heb ook al 2 nieuwe bikini´s gekocht.. mooie braziliaanse bikini´s ;) haha .. En ik heb een heerlijke kerst gehad, we hebben op zondag avond (kerstavond) met een ander gezin gegeten (vrienden van Liduine en Robbert, heel vriendelijke familie!!!) Deze maaltijd was zeer uitgebreid en we hebben dan ook de hele avond aan tafel gezeten.. Op 1e kerstdag hebben we geloof ik ook gesurft smorgens en savonds hebben we uitgebreid ge-bbq-ed. Heerlijk allemaal.. Liduine en ik zijn ook samen naar een manicure geweest.. heerlijk ff laten verwennen. We hebben weer heeeel veel boodschappen gedaan voor oud en nieuw, en toen waren vrijdag ochtend chantal en roel met thom al weer hier. Dus ´time flies when you´re having fun´!! letterlijk. We hebben zaterdag een boot tocht gedaan.. heerlijk de hele dag op een catamaran liggen in de zon. (kheb alleen mijn halve borsten verbrand door die mini bikini´s ;) ) S´avonds weer lekker bbq-en en zondag weer wezen surfen (ikke niet :( ) toen een heerlijk ijsje op bij een speciaal tentje hier.. en daarna: oud en nieuw happen klaar maken...
We hebben een super oud en nieuw gehad, eerst de halve avond lekker gegeten en gedronken.. toen omhalf tien hier (half 1 bij jullie) zijn we iederen gaan bellen. En we zijn zelf om half 12 naar het strand vertrokken. Oud en nieuw is in brasil helemaal in het wit.. dus was wel een mooi plaatje. Paar lakens mee en 4 flessen champagne.. Profecioneel vuurwerk, want mensen steken zelf niet veel af.. Erg mooi allemaal. Daarna zijn we terug gegaan, thuis nog een drankje en om half 3 ongeveer ben ik naar bed gegaan.
en nu.. lig ik in mijn bikini in het gras bij te slapen, want ik ben nog steeds moe...
dus iedereen:
GELUKKIG NIEUW JAAR!!!!

Anita: het is geen strand surfen en geen windsurfen maar golfsurfen ofzo.. haha En wanneer komt msn erop ;)
Mama: nou die kerstkaart was alleenbij mij dus gelukt hahaha en we gaan samen nog wel een keer naar ´the crazy piano´s´ in den haag?!?! haha leuk
neef Gijs: haha jij hebt wel pech jah met de vrije dagen.. En 2e kerstdag was wel leuk toch.. zelfs met mijn ouders ;)
Ester: haha neeh dat gesnotter en gekwijl was niet overdreven.. maar ik overdrijf toch nooit :D En wannee zi eik jou eens op msn. volgens as heb je het wel.. maar ik zie je nooit.. haha
joost: zekers ;)
mama weer: haha die stemmen waren van hoops en yoyo. dat roze en gele poppetje die ook op mijn map in mijn kamer staan... Maar bedankt dat liduine en ik van die grappige stemmen hebben :s haha
Linda: al jaloers op het weer haha tis mij tat te warm hoor.. ik schuil vaak achter de pc met airco aan.. :s en nu nog 7 dagen stage voor jouw! bijna klaar hier..
weer mama: hahaha dank je.. en neeh ik ga niet strippe voor de webcam neeh! haha
papa: gebeurt niet vaak dat jij iets op de site zet op je eigen naam :D Mar jahop de webcam kan ik je knappe kop tenminste zien he ;) En ik vind Rio een goed plan.. alleen is er danwel pasen dat weekeind. dus ik ga je ff een uitgebreide mail sturen hoe je dat dan moet doen :D goed?
gijs weer: leuk jou ook ff gesproken te hebben iets na 12e van8 haha per telefoon en msn dan wel maar... :D

Nou veel liefs iedereen en heeeel veel voorspoed in het nieuwe jaar!!
xxxxxxx ilse

  • 01 Januari 2007 - 19:40

    Monique:

    Hoi,

    Daar zijn we dan weer. Net op de nieuwjaarsreceptie van de famaly met Astrid over de vakantie gehad. Ze vond het wel leuk om haar van het vliegveld op te halen en dan nog 2 dagen met z'n vieren langs jouw projecten te gaan. Peter moet nog nadenken, maar die telt toch niet. Dus ... we zullen het dan zo doen en de reis proberen te boeken. Waar wij na Rio voor het paasweekend precies heen gaan zullen we dan daarna nog bekijken. Maar we doen iets leuks. Zo en dan gaan we nu even naar een reportage over Rio op internet kijken. Dat is alvast de eerste voorbereiding. Goed he?
    O ja... je hebt een envelloppe van opa D. gekregen. Moeten wij die meenemen naar Brasil, zodat je het mooi kunt uigeven of moeten we het al overmaken?

    grotejes van ons.

  • 01 Januari 2007 - 20:26

    Lambert:

    Hoi Ilse, namens Tillie en mij ook een heel gelukkig nieuwjaar. Uit je berichten blijkt wel dat je het goed naar je zin hebt in Brasil. Het kan dan wel warm zijn daar, maar toch zou ik zo met je kunnen ruilen.
    Geniet met volle teugen.
    groetjes van ons allemaal.




  • 01 Januari 2007 - 20:40

    Anita:

    Lieve Ilse, gaaaf hoor dat je het daar zo leuk hebt. het klinkt ook allemaal fantastisch! MSN komt hopelijk snel. Ron heeft Norton security gekregen voor kerst en die is intussen zowaar al geinstalleerd, ik heb een webcam gekregen, maar die moet er nog op. We moesten ook een nieuwe printer kopen, want op de oude konden we geen cartridges meer krijgen, kun je nagaan hoe oud die was!!
    We zenden van de week ook een Nieuwjaarskaart naar jullie, maar die moet eerst gescanned worden en daarvoor moet eerst de all-in-one printer geinstalleerd zijn!!ik hoop morgen.
    We zijn zaterdag bij opa en oma geweest. Oma zou met Thimo naar een ballet gaan de "notenkraker", maar opa was ziek en had behoorlijke koorts, dus toen ben ik met Lody bij oma gebleven en is Ron met Thimo ernaar toe geweest. We hebben daar toen nog lekker een hapje gegeten en vandaag zijn ze even hier geweest voor een nieuwjaarsdrankje en hapje.
    Verder hebben wij oud en nieuw rustig gevierd. Lody vond al het vuurwerk niet geweldig. Het knalde de hele dag door ook behoorlijk.
    Een heel gelukkig 2007 en geniet nog van je tijd in Brazilie, want het is zo weer voorbij!!
    Veel liefs, Anita + familie

  • 01 Januari 2007 - 20:48

    Oma:

    Je hebt bijna geen tijd om adem te halen!! Morgen is al weer je laatste dag daar en dan woensdag 3 januari naar SP terug heb ik begrepen. Ik probeer je morgenavond nog te bellen - skype. Ik hoop je dan thuis te vinden. In ieder geval heb je dit achter de rug en je hebt genoten. Els van Swaay komt vrijdag hier langs met spullen van jou. Enig om haar weer te zien. Kindlief, nog heel veel plezier deze laatste dagen in Fl. Heel veel liefs

  • 02 Januari 2007 - 00:30

    Liduine:

    hé grappig om zo alles te lezen wat we doen. denk dat het Ilse's rustigste oud en nieuw was in jaren met deze bejaarde stellen (hoewel ik later naar bed ging dan zij maar dat nu ook moet bezuren...).
    Ja, zo heb ik jou ook eens leren kennen joost want jij verstopt je altijd als ik in Enschede ben...
    mam, ilse gaat vrijdag pas weg hoor....
    je ziet..ik lees ook al jullie berichtjes. Monique, houd rekening met Pasen en de pacotes!!
    dag allemaal, het gaat jullie nichtje/dochter/kleindochter/vriendin best goed hoor...

  • 02 Januari 2007 - 08:23

    Linda:

    Hoi Ilse,

    De beste wensen voor 2007!! Ik hoop dat dit jaar ook voor jou een mooi, gezond en gelukkig jaar zal worden.

    De nieuwjaarsreceptie met familie was best gezellig. Ik had beloofd om Opa veilig naar huis te brengen. Dat is gelukt, krijg ik op de terugweg naar Dongen een alcohol-controle, erg grappig wel. Ik krijg ze altijd en mama of Arjan (bijna) nooit. Dus naasst de sleutelhangers heb ik nu ook al een BOB-sticker. Ik kan zo een verzameling gaan beginnen.

    Geniet van Brazilië zoveel als je kunt, voor je het weet, zit je hier weer aan de thee!! Koekje erbij?

    Groetjes Linda en ook van Arjan

  • 02 Januari 2007 - 14:38

    Ester:

    He Nichtje!
    Allereerst natuurlijk een heel gelukkig 2007 gewenst!! Nog bedankt voor je digi-kerstkaart!
    Ik heb erg genoten met oud en nieuw, was erg gezellig. Gewoon thuis gebleven met spelletjes (pokeren is hier helemaal hot, vraag je neef Sijs maar..), hapjes en oja ook nog wat drankjes (eventuele verhalen van mijn zusje over dit item niet geloven ;-).
    Gisteren behoorlijk uitgeslapen, daarna naar familie Damen en toen nog naar de familie van Martijn.
    Verhalen over jouw feestdagen zijn erg leuk, lijkt me ook mooi iedereen in het wit, Monique vertelde ook dat ze daar 7x over golven springen op 1 been. Heb je dat ook nog gedaan? Is weer eens wat anders dan een nieuwjaarsduik in de noordzee met een unox muts...
    Ga proberen wat vaker om MSN te zijn!!
    veel plezier daar!
    liefs,
    Ester

  • 02 Januari 2007 - 21:47

    Astrid:

    Heej DK!
    Beetje onzinnig om hier ook nog een berichtje te gaan typen als ik je ongeveer 10 keer per dag spreek op msn en skype, maar tgaat om het idee he :)
    Vandaag weer braaf eerste werkdag vant jaar gehad, dé gelegenheid om al je collega's te zoenen natuurlijk (en je voor sommige te verstoppen...)
    Vind dat Liduine erg goed voor je zorgt, zeg maar dat ze dat in april ook voor mij mag doen!
    Heb enorm veel zin in ons reisje, ben al bijna aant aftellen! Spreek je gauw weer, kus!

    oh, en over Esters drankmisbruik... laten we zeggen dat ze de glasbak goed gesponserd hebben :P

  • 03 Januari 2007 - 00:54

    Sijs:

    Beste wensen enzo he nichtje... leuk je via te telefoon/skype gesproken te hebben (ik verstond er helemaal geen ene reet van)... over Esters drankmisbruik,.. een gemiddeld cafe, zou er jaloers op zijn.

  • 03 Januari 2007 - 09:53

    Monique:

    Hi meis,

    De reis is geregeld. We gaan er de eertse weeksamen iets leuks van maken. Heerlijk door Rio banjeren en daarna in Visconde e Maua lekker bijkomen. Als ik de sites van dat park zo zie moet dat helemaal goed komen. Ik heb er al zin in en verheug me al op 1 april (geen grap; gewoon gaan)

    gr. Moni

  • 03 Januari 2007 - 20:46

    Niki:

    Hoi Ilse
    Beste wensen!!!!!!
    Dat je een leuk jaar tegemoet gaat, maar dat zal wel goed komen. Hier is alles verder helemaal goed. Oud op nieuwe zeer goed doorgekomen, net als jij zo te lezen.
    Kus Niki.

  • 04 Januari 2007 - 21:41

    Joost:

    @liduine

    Hoezo verstop ik me nou weer? Doe het iig nooit expres.. :)

  • 05 Januari 2007 - 16:45

    Monique:

    Hi Ilse,

    Nog de laatste zonnestralen op een mooi zuidelijk strand aan het op doen? Of ben je nog een extra surveles aan het nemen, zodat je die hoge golven ook aandurft. Ik hoop dat je deze weken genoeg PC-energie opgedaan hebt, want nu zal het wel weer wat rustiger worden met al die email-; msn- en skype-contacten. Veel plezier in het weeshuis. Geniet er vooral van en oefen ook goed je portugees, want een tolk hebben we, Peter en ik, maar ook Astrid, wel nodig als ik het zo lees.

    Liefs Monique

  • 05 Januari 2007 - 21:01

    Astrid:

    Valt me dit even tegen van je moeder, had toch minstens verwacht dat ze onderhand zelf al wel Portugees aant leren zou zijn. :D
    Jij zit nu int weeshuis als het goed is en dat is te merken ook, want je bent niet eens op msn... gaat echt enorm afkicken worden na die weken heel veel contact! Ga je gauw weer een mailtje sturen! Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Brasilia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2010

Een nieuw avontuur komt dichterbij

16 Mei 2007

afsluiting van een heel avontuur

25 April 2007

Rio verlaten

04 April 2007

rio de janeiro

23 Maart 2007

af tellen is begonnen
Ilse

Actief sinds 08 Aug. 2006
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 48203

Voorgaande reizen:

25 Januari 2010 - 23 Juli 2010

Brasil voor stage

28 September 2006 - 03 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: