druk druk druk en bezoek - Reisverslag uit Florianópolis, Brazilië van Ilse Damen - WaarBenJij.nu druk druk druk en bezoek - Reisverslag uit Florianópolis, Brazilië van Ilse Damen - WaarBenJij.nu

druk druk druk en bezoek

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

17 Mei 2010 | Brazilië, Florianópolis

Hey mensen van het goede leven,

pff ik zit nu met Nora op msn en die zit in haar korte broek in de zon buiten. Terwijl ik dus gewoon met een jogging broek een shirt en een wolle trui en sjaal nog steeds kou zit te lijden.. hahaha
maarjah.. het leven kan niet altijd eerlijk verdeeld zijn he?!

De afgelopen tijd is er weer van alles gebeurt...
Ik ben naar het ziekenhuis geweest dinsdag en na 2,5 uur gewoon wachten had de docter tijd voor me. MAar toen bleek wel dat het er allemala goed uitzag met mijn ei (mijn been) en dat ik al iets meer mocht gaan doen en mocht stoppen met de olie e.d. Wat inhoud dat het deze week zeer goed an het opdrogenis.. Ik krijg nu een groot litteken, maar het is slechts oppervlakkig en geneest goed.

Dindsdag is Liduine naar SP vertrokken en woensdag is zij geopereerd. Haar prins op het witte paard is haartoen in SP op komen zoeken en heeft haar weer galant mee naar Florianopolis gebracht. Toen hij echter ook heel galant de koffers in de auto wilde zetten bij het vliegveld, ging hij door zijn rug. ;) stelletje ´idosos´! ;)
Dus nadat zij kennelijk samen in de slappelach hebben gelegen zijn ze naar huis gekomen waar ik en Marsha ze al op wachtte. Het verhaal klonk erg grappig zoals robert en liduine het vertelde, maar Robert had wel echt pijn.
Na een beetje rusten en wat verzorging van Lido is hij er nu al wel weer bijna helemaal boven op hoor!!

Verder zijn donderdag avond Lise haar ouders aangekomen.. na een hoop tramalant allemaal erg veel vertraagd maar ze zijn er wel...
Dus Lise is daar al het hele weekeind mee op stap. Vrijdasg benm ik mee uit eten geweest met hen, toen zijn we naar een leuk barretje in Santo Antonio geweest om wat eten te ´prikken´.
Ik moet zeggen haar ouders zijn erg aardig en grappig! Leuke mensen. Dus pap en mam.. die moeten jullie zeker nog een keer ontmoeten ofzo.. :P`

Verderrrre Wilik Anita even heel erg bedanken voor het boek en de kaart!! Erg lief en zal zeker goed van pas komen als ik weer 2 weken in het weeshuis ben en nsaar Salvador ga met Sietske!

En mam... heel erg bedankt voor de pasta, de boeken en de rest wat in je tasje zat ;)

Nu ga ik weer even hard werken hier en daarna thuis verder stressen.. want wisten jullie datik nog maar 1 maand hier aan het werk ben en dan ook al mijn school spullen af moet hebben?? hahah das niet zo lang meer namelijk... Dus even doorpezen!

Veel liefs...
xx

  • 17 Mei 2010 - 17:44

    Ester:

    He Nichtje,

    Leuk dat je zo lekker druk bent met alles. Ik hoor al een tijdje niets meer over de Braziliaanse mannen, hoe zit dat? ;-).
    Fijn dat het weer wat beter gaat met je been, maar een lekker ziekenboel is het daar... waaraan is Lidwine eigenlijk geopereerd? Dat heb ik even gemist.
    Hier gaat alles erg goed! Je gaat nu ook mijn buik zien dus ook de baby groeit lekker, jammer dat het nu net een vetrol lijkt :-(...Heb ik daar voor zo mijn best gedaan, ach ja hoort erbij!
    Veel plezier daar en succes met je laatste stage maand.

    liefs,
    Ester

  • 17 Mei 2010 - 18:19

    Ellen:

    Oh, mevrouw heeft t n beetje koud daar? Zeg, mogen wij ook een beetje zon hebben in ons koude kikkerlandje? ;):p Haha, nee hoor meissie het is je allemaal nog steeds van harte gegund.
    Dat t ook maar es afgelopen is met je beentje, want het is echt niet leuk meer zo.

    Veel plezier nog en het aftellen kan echt bijna beginnen;)

    XxX

  • 17 Mei 2010 - 18:48

    Oma:

    Leuk verslag. Ik kreeg er bijna de slappe lach van door jouw verhaal over Robert. Maar ja, toch wel erg sneu.
    Ik hoop je binnenkoprt toch ook weer eens te spreken. Velel succes met je studie en dat tussen al die drukte door. Knap hoor. Veel liefs

  • 17 Mei 2010 - 19:21

    Anita:

    Hoop inderdaad dat het boek iets is wat je leuk vindt want ik vond het heel moeilijk om iets uit te kiezen. Kaarten uitzoeken gaat me beter af, haha. Fijn dat je been eindelijk wat vooruitgang lijkt te gaan boeken! Het weer is hier trouwens ook niet altijd geweldig hoor! Toevallig gaat het de laatste paar dagen, maar we hebben ook heel veel regen gehad! Vandaag hadden we ook weer de "aswolk" boven NL!! Doe iedereen daar de groetjes en studeer nog maar ff flink door, want je zit er tenslotte niet voor niets!! toch? Ben inderdaad net als Esther wel benieuwd naar wat nieuwe spannende verhalen over leuke Braziliaanse jongens!

    Liefs, XXX

  • 17 Mei 2010 - 20:33

    Monique:

    Hoi meid,

    Ik ben blij dat het een stuk beter gaat met je "ei". Houdt het echter nog een beetje rustig en gebruik de krukken gerust nog even. Het heeft kennelijk goed effect gehad. Gebruik ze alleen niet om een krukkengevecht met Liduine te doen of een wedstrijdje met haar, want jij hebt al meer kunnen oefenen. Jullie zijn zo wel een familie van "de lamme helpt de blinde" :)
    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het nu op je stage gaat. Is de kogel nu eindelijk door de kerk?
    De pasta kan je ook goed meenemen naar het weeshuis en Salavador. Hij hoeft dus niet binnen een maand op; hoor. :)

    Groetjes en liefs XX

  • 18 Mei 2010 - 09:53

    Loes:

    Hey Ilse en Lise,
    De verhaaltjes zijn weer gelezen :D...

    Wat leuk dat de je ouders (lise) toch goed zijn aangekomen + de koffers ;). Ik hoop dat jullie een leuk weekend hebben gehad en ook gaan hebben in Rio!!

    Dat Panieken, heeft iedereen denk ik wel..ik zit ook behoorlijk in de stress om alles af te krijgen!! Maar ik geloof in de theorie van Lise..dan komt het helemaal goed hahaha!!!

    Succes meiden en geniet er nog even van hé!!
    -Xx

  • 18 Mei 2010 - 17:17

    Liduine:

    tja, of ik nou de lamme of de blinde ben, doet er geloof ik niet meer toe hé? mank is mank. robert gaat wel beter maar vertelt me net dat de rol van ziekenverzorger niet voor hem is weggelegd dus die rug was tóch een excuus!! Ester, gaat helemaal goed komen met die vetrol; buik naar voren, handen erop en een beetje wrijven...dan gelooft iedereen dat je zwanger bent! tot straks wijffie, veel plezier met de klagers daar; verheug me al op vanavond..eerst maar even een palmarosaatje.
    bjs

  • 18 Mei 2010 - 20:07

    Peter:

    Hoi ilse,
    Ik zal ook nog maar eens reageren. Hoor je al voortdurend op de computer kletsen, vooral tegen Monique. Dus dat druk druk druk, valt nog wel mee.
    Ik heb intussen "jouw" kamer in gebruik als kweekkas voor mijn moestuin.
    Overigens staan jouw orchideeën nu alle drie in bloei.
    Dat van die Braziliaanse mannen menen ze niet echt hoor. Doe het maar gerust wat kalm aan.
    We zijn nog in de Vulling geweest, bij Jazz in Breda. Je kaart was aangekomen maar door een van de mannen mee naar huis genomen. Ik weet niet welke.
    Groetjes Peter

  • 19 Mei 2010 - 17:39

    Linda:

    hey Ilse,

    Fijn om te lezen dat je 'Ei' wat beter gaat, maar het is me wel een zooitje ongeregeld hoor met die zieken daar!

    Niet teveel aanstellen
    he, pff wat een ramp om een wollen trui aan te hebben. Hier was het afgelopen weken niet anders hoor. Nu EINDELIjk weer veel zon :D

    En dan is het mooi weer en dan moet er hier gewoon gewerkt worden. Gelukkig ben ik dit weekend vrij!! Niet dat ik dan veel van het goede weer zal zien, want ik ga shoppen voor DE JURK met Mama, Ester en Astrid. Heb er al wel onwijs zin in!!

    Vorig weekend leuk gefeest, vooral gelachen om het originele cadeau van je ouders ;), veel lol gehad met familie en vrienden. Was een superfeest hier! Jammer dat je die ook moest missen, maar 1 oktober ga je erbij zijn!!! :D

    Nu ga ik me weer bezig houden met mijn werk/studie, moet ook echt gewerkt worden hier.

    Succes met hard werken en studeren!!

    Liefs Linda & Arjan

  • 20 Mei 2010 - 12:46

    Astrid:

    Zeg, volgens mij heb ik het als enige drukdrukdruk, want ik heb nu pas tijd om je berichtje te lezen :)
    Ben wel benieuwd hoe lise zich redt tussen al die 'kneuzen' daar! jullie maken er wel een mooi zooitje van... maar wel fijn dat het beter gaat met je been. Drank ook al weer goedgekeurd?
    Hier alles goed, heb een dikke zus (al zegt ze zelf dat dat zwanger is...), een help-ik-ga-trouwen-dus-ik-moet-een-jurk zus, een gekke moeder en een bijpassende vader, dus niks nieuws :)
    spreek je gauw weer xxx

  • 20 Mei 2010 - 12:46

    Astrid:

    shit: vergeet mijn drukker-dan-druk broertje die ik erg weinig spreek omdat we allebei veelste veel werken... x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 08 Aug. 2006
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 48187

Voorgaande reizen:

25 Januari 2010 - 23 Juli 2010

Brasil voor stage

28 September 2006 - 03 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: