van allesje - Reisverslag uit Florianópolis, Brazilië van Ilse Damen - WaarBenJij.nu van allesje - Reisverslag uit Florianópolis, Brazilië van Ilse Damen - WaarBenJij.nu

van allesje

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

07 Mei 2010 | Brazilië, Florianópolis

heyhey,

het is weer even tijd om het een en ander bij te werken en uit te leggen.. want er is een hoop gebeurt afgelopen week.

Om te beginnen loop ik sinds afgelopen vrijdag op krukken. Nu komt mijn been lekker tot rust en krijg ik vast heel erg veel armspieren :P

Verder ben ik dinsdag weer naar de docter geweest en dat was allemaal erg positief eigenlijk :D
Ik heb nog een bloeftest laten doen gisteren en als die ook weer verbeterd is mag ik vanaf volgende week weer gewoon wat drinken... Ik zit nog wel steeds met een gat in mijn been, maar dat ziet er ook echt al weer beter uit nu alle hechtingen eruit zijn.
De nieuwe conclusie is dus, het gaat vooruit, maar die spier nog steeds zo min mogelijk gebruiken!

Verder hebben we afgelopen zondag een ´event´ gehad voor de kinderen van ASAS. Er was een dans en capoeira optreden in ons dorp (Jureré) met en voor de kinderen. Op die manier proberen wij weer nieuwe vrijwiligers binnen te halen en mogelijk ook sponsers. Het was echt erg leuk..

Dus ben ik de hele week bezig geweest met foto´s up-loaden voor jullie... Ik kon alleen telkens niet zo goed kiezen.. dus neem de tijd, het zijn er nogal veel ;)

http://s96.photobucket.com/home/ilseinbrasil/index

Dus bovenstaande is de website weer en dan de map van april aanklikken :D

Nu ga ik verder met mijn nieuwe verslaving.. (dank zij joost :P)
NCYS :D

Veel liefs en kuss

ps: ow en mensen... voor de gene van school of die het snappen... ik heb een 8.2 voor kernvragen.. met dank aan Lise en papa!

pps: owjah en voor degene die weinig van me horen, sorrie ik heb het echt heel erg druk! Met stage, schoolwerk, emailtjes van ASAS snappen en naar ziekenhuizen gaan (waar ik Lido mee heen sleep... nogmaals dank daarvoor!!!)


  • 08 Mei 2010 - 09:27

    Monique:

    Ik ben blij dat het wat beter met je been gaat. Wat meer spierballen is ook niet slecht voor je. Nu train je tenminste nog een paar spieren.
    Het zijn veel en leuke foto's. Leuk om te zien. Knap dat de dames op die hakken kunnen lopen. Hoe zit het trouwens met jouw nep-horloge, wat je ook daar gekocht hebt? Die van Peter doet het nog. Peter zei wel dat je eigenlijk eerst toestemming had moeten vragen aan hem voordat je foto's met hem erop openbaar maakt.
    Groetjes en liefs

  • 08 Mei 2010 - 09:45

    Ellen:

    Fijn dat t beter gaat met je beentje;) Als je maar geen grotere spierballen krijgt dan mij! Supergoed die 8.2! Weer iets in the pocket:D

    Doe rustig aan en tot steeds sneller!

    XxX

  • 08 Mei 2010 - 10:30

    Loes:

    Jou fotootjes zijn ook bekeken:)..lekker veel maar vind het nog steeds leuk om te zien :D..

    Een 8.2 toemaar...goed hoor!! Geeft weer een goed gevoel om het te hebben afgesloten denk ik ?!

    Tot het volgende bericht haha!! -Xx

  • 08 Mei 2010 - 14:43

    Oma:

    Ben blij dat er vooruitgang is met je been. Nu even nog geduld en dan hoop ik dat je voorzichtig kan gaan genieten van je eerste caipirinha!!
    Veel liefs

  • 08 Mei 2010 - 14:46

    Oma:

    Nogmaals even, erg leuk die foto's, ik zal ze morgen even op mijn gemak gaan bekijken. Wie is H.???

  • 08 Mei 2010 - 19:56

    Anita:

    Weet je wel hoeveel tijd dat kostte al die foto's doornemen!! Voortaan aub in kleinere hoeveelheden doorsturen, haha! vindt het knap dat oma ze allemaal al had doorgenomen, want ze was moe en zou wat gaan rusten, want ze gaat vanavond met Robert en oma vd Zee uit eten voor moederdag!! Lang leve alle lieve schoonzoons! Helaas heeft ze er maar 1 die dat doet! Verder waren de foto's erg leuk om te zien. Ik wist niet dat mijn "klein" knappe nichtje ook mee had gelopen in de show. doe iedereen de groetjes en een dikke knuffel van ons allemaal! XXX

  • 10 Mei 2010 - 08:12

    Astrid:

    Hippe foto's!! Echt superleuk om te zien! Ook erg fijn dat het eindelijk de goede kant op gaat met je beentje. Nu mag Lise mooi even chauffeur spelen :)
    Thnx nog voor je lieve berichtje. Uiteraard was het gezellig, maar stukken minder leuk zonder jou, dus maak dat volgend jaar maar goed :)
    kussie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 08 Aug. 2006
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 48184

Voorgaande reizen:

25 Januari 2010 - 23 Juli 2010

Brasil voor stage

28 September 2006 - 03 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: