Wat een schatjes allemaal!!! - Reisverslag uit Florianópolis, Brazilië van Ilse Damen - WaarBenJij.nu Wat een schatjes allemaal!!! - Reisverslag uit Florianópolis, Brazilië van Ilse Damen - WaarBenJij.nu

Wat een schatjes allemaal!!!

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

02 Juni 2010 | Brazilië, Florianópolis

Hey mensen,

ja echt elke dag kom ik opnieuw tot de conclusie dat de kinderen hier echt droppies zijn!!! stuk voor stuk en ik ga ze ook echt stuk voor stuk missen... ik zie het eind namelijk al in beeld komen :s ieeeuwww

maarrrjah.. dit komt in me op.. omdat ik vandaag met 3 kinderen naar een opname ben gereden. Liduine ging namelijk Speculaasjes bakken met 32 kinderen en een professionele kok die Betto heet.
Toen ik in de auto een tof gesprek had met die drie kids, waarvan er ééntje soms erg moeilijk is, drong het tot me door dat het stuk voor stuk droppies zijn.
Later herinnerde Lise me daar weer aan toen zij aan 2 kids engelse les had gegeven en die kinderen beiden 1,5 uur lang super goed mee hebben gedaan, terwijl ééntje soms erg moeilijk is.. ;)
Tof! Lief! en schattig zijn ze allemaal!!

Dus dat wild eik graag even kwijt..
voor de rest niet echt nieuws.. behalve dat er weer nieuwe foto´s op mijn website staan..
Dus kijk allemaal maar even op:

http://s96.photobucket.com/albums/l167/ilseinbrasil/Mei/

Kusssss Ilse
ps: Toto.. tof optreden!

  • 02 Juni 2010 - 22:38

    Liduine:

    ha, ik ben de eerste! en het waren geen 32 kids godzijdank maar slechts 3!!en vergeet niet voor je mij in de steek laat alle fotos op een CD te zetten!
    beijossss en gedraag je vanavond niet! maar eet morgen wél feijoada die ík ga maken. enne...een caipi voor je ontbijt is het beste geneesmiddel tegen een kater...

  • 03 Juni 2010 - 18:59

    Ellen:

    Jij, als groot kinderliefhebber:p, hebt toch wel heel lang de tijd genomen om erachter te komen hoe lief de kindjes zijn dan. Maar bijna alle kleine kindjes zijn droppies, hoe lastig ze soms ook zijn!

    Skon foto's hedde der bai! Het ziet er toch behoorlijk serieus uit met je beentje, maar zolang het maar verbetert;)

    Counting the days!

    XxX

  • 03 Juni 2010 - 20:30

    Monique:

    Je kunt goed overdrijevn zie ik. Fijn dat je er achyter bent gekomen dat het toch hele leuke kinderen zijn.:)
    En wat heb je voor spannends gedaan, dat je je niet hoefde te gedragen van mijn zus. Je moet je altijd gedragen. Zo heb je dat geleerd :)
    Ik hoor graag hoe de feijoada smaakte.
    Liefs XXX

  • 05 Juni 2010 - 20:01

    Linda:

    Hey Ilse,

    Wat een boel foto's weer. Als ik je zo naast je tante zie, dan zie ik ook aardig wat overeenkomsten hoor!! Vooral als jullie allebei van die mankepootjes zijn!!

    Hier vandaag weer een tropische dag; 27 graden!! Erg veel zon, weinig wind; ofwel hoog risico op verbranden. Heb me er dit keer niet aan gewaagd.

    Wij tellen af samen met jou! Veel plezier nog!
    Liefs Linda & Arjan

  • 17 Juni 2010 - 19:54

    Monique:

    He, waar blijven nu jouw laatste verhalen van de stage en het afscheid daar. Ik mis dat wel even en moet het bij Lise gaan lezen.:)
    liefs XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 08 Aug. 2006
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 48185

Voorgaande reizen:

25 Januari 2010 - 23 Juli 2010

Brasil voor stage

28 September 2006 - 03 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: