foto´s - Reisverslag uit Florianópolis, Brazilië van Ilse Damen - WaarBenJij.nu foto´s - Reisverslag uit Florianópolis, Brazilië van Ilse Damen - WaarBenJij.nu

foto´s

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

08 April 2010 | Brazilië, Florianópolis

hey mensen in het zonnige Nederland,
heeeel kort berichtje. Want ik ga nu even slapen. Vanmorge ben ik onder het mes gegaan. Er is een stuk van de ontsteking verwijderd die in min been zat door de spuit die verkeerd gezet was. Nu gaat dat hopelijk eindelijk eens goed komen. Dus over 2 weken gaan er weer stuk of 10 hechtingen uit en dan ben ik weer leuk :P
De rest van het verhaal van afgelopen week/weken volgt dit weekeind denk ik, maar ik heb vandaag even de tijd gehad voor wat nieuwe foto´s van mijn camera. Die van Lise der camera zullen ook it weekeind volgen.
Veel liefs en kijkplezier ;)


http://s96.photobucket.com/albums/l167/ilseinbrasil/March%202010/

ps: Je moet de hele url weer kopiëren om de foto´s te kunnen bekijken. dus knippen en in de internet balk plakken ;)

  • 08 April 2010 - 19:36

    Loes:

    Jaaloeeeeerrrrsssss!!:(
    Wat zijn jullie bruin zeg pfoeee...ik deed vandaag even mijn slippertjes aan (jaja..het weer begint te komen) en mijn mooie roze nagelak stak af bij mijn witte melkflesteentjes:( hahah

    Leuk om weer fotootjes te zien..Is je mammie er nog? Fijn om weer even je familie te zien denk ik?!

    Liefs..-X
    Groetjes aan Lise

  • 08 April 2010 - 19:52

    Anita:

    Hey nichie, hopelijk nu eindelijk alles goed gegaan?! Hoe voel je je, heb je pijn? De foto's lukt me echt niet! Kun je ze niet op dezelfde manier als Lise plaatsen, want haar foto's kan ik wel bekijken en ik wil zo graag die van jou zien!!
    Veel liefs, Anita XXX

  • 08 April 2010 - 19:52

    Anita:

    Hey nichie, hopelijk nu eindelijk alles goed gegaan?! Hoe voel je je, heb je pijn? De foto's lukt me echt niet! Kun je ze niet op dezelfde manier als Lise plaatsen, want haar foto's kan ik wel bekijken en ik wil zo graag die van jou zien!!
    Veel liefs, Anita XXX

  • 08 April 2010 - 21:22

    Linda En Arjan:

    Hey Nichtje,

    heb je foto's net gauw gekeken. Wat zijn jullie aso bruin he! Hier ook al wel lekker weer, maar nog geen strandweer. Dus ben nog zoals gewoonlijk spierwit!

    Doe je wel voorzichtig?? iig heeeeeeel veeeeeeeeel beterschap toegewenst!!

    Veel liefs Arjan & Linda

  • 09 April 2010 - 06:06

    Astrid:

    chickie! leuk om je foto's te zien! heb je papa en peter gewoon gelijk in de kroeg gedumpt dat je geen foto's van hen hebt? :)
    gelukkig dat de operatie goed gegaan is, werd tijd! maar je zult nu wel zo afgekickt zijn dat je nooooit meer alcohol wil drinken, toch?
    kussie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 08 Aug. 2006
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 48187

Voorgaande reizen:

25 Januari 2010 - 23 Juli 2010

Brasil voor stage

28 September 2006 - 03 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: