uitleg dan maar ;) - Reisverslag uit Florianópolis, Brazilië van Ilse Damen - WaarBenJij.nu uitleg dan maar ;) - Reisverslag uit Florianópolis, Brazilië van Ilse Damen - WaarBenJij.nu

uitleg dan maar ;)

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

04 Maart 2010 | Brazilië, Florianópolis

heyhey,
voor degene die er niet uitkwamen, mijn url kan niet aangeklikt worden (vraag me niet waarom, hij herkent de % tekens niet..) maar als je de hele zit kopieërd en dan in een nieuwe balk zet doet hij het wel.
veel kijkplezier :D

http://s96.photobucket.com/albums/l167/ilseinbrasil/de%20creche%20periode/Fabruari%202010/

beijos

  • 04 Maart 2010 - 17:15

    Ester:

    He Nichtje,

    Leuke foto's!! ziet er erg gezellig uit daar!! Ik vroeg me alleen af na het zien van de foto's, was er ook niet iets met een creche daar...? ;-)

    liefs,
    Ester

  • 08 Maart 2010 - 01:12

    Liduine:

    ik kan iedereen verzekeren dat er écht wel hard gewerkt wordt ook al straalt dat niet van de foto's af!!
    de dames doen ook aan een grondige eilandverkenning en kennen al heel wat meer plaatsen (vooral op een bepaalde tijd van het etmaal...)dan ik.
    kijk vooral niet naar die comprometerende foto's van mij want dat lijkt erger dan het was!

  • 10 Maart 2010 - 11:10

    Astrid:

    had ze natuurlijk al wel bekeken, alleen nog niet gereageerd :) maar ziet er errug gezellig uit. je gedraagt je toch wel een beetje he? zo te zien zijn jullie een erg goed (of slecht?) voorbeeld voor stefanie.... :D

  • 13 Maart 2010 - 11:01

    Els:

    Ik heb weer even bij gelezen, maar de grote lijnen van de verhalen kende ik al, ik praat wel eens met je moeder! Ik ben echt benieuwd, hoe het daar is in het echt. Weet je wat?... komen we toch naar je toe.We zien je dan ...groetjes

  • 18 Maart 2010 - 20:00

    Linda:

    Hey Ilse,

    Leuke foto's! Ziet er goed zonnig uit daar.

    Had eerder al je foto's gezien, nu even kort tijd om te reageren weer.
    Volgens mij vermaken jij en Lise je prima in Brazilië!! Ben al wel een beetje jaloers op je bruine kleur!

    Zelf ben ik echt nog witter dan wit. Maar wat wil je na 4 nachtdiensten waarin niks te doen was? Nog maar amper een patient naar de wc hoeven helpen of de nacht was al om.

    Gisteren in Big City Dongen gegeten, was erg gezellig om Pap en Mam (Harrie en Els dus) nog te zien voor ze jou gaan opzoeken. Ze hebben er helemaal zin in, maar of ze er al klaar voor zijn??
    Welke tas moet ik nou meenemen? Hoe zet ik nou foto's van mijn camera op de pc? Wie zorgt er dan voor de vogeltjes? Rapen jullie wel een keer de post? En geven jullie dan de planten een keertje water?

    Nou ja je snapt de voorpret vast wel!

    Liefs Linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 08 Aug. 2006
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 48191

Voorgaande reizen:

25 Januari 2010 - 23 Juli 2010

Brasil voor stage

28 September 2006 - 03 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: