foto´s - Reisverslag uit Florianópolis, Brazilië van Ilse Damen - WaarBenJij.nu foto´s - Reisverslag uit Florianópolis, Brazilië van Ilse Damen - WaarBenJij.nu

foto´s

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

03 Maart 2010 | Brazilië, Florianópolis

Hey lieverds,
voor de geïnteresseerde, hierbij de URL van mijn photobucket website waar ik de eerste lading foto´s op gezet heb!
Veel plezier met kijken.. ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Kuss

http://s96.photobucket.com/albums/l167/ilseinbrasil/de%20creche%20periode/Fabruari%202010/

  • 04 Maart 2010 - 10:26

    Anita:

    Nou, ik dacht ben ik de eerste die de foto's ziet, maar geeft die aan "page not found", dus helaas nog geen foto's gezien! Weet iemand hoe ik ze wel kan zien?? XXX

  • 04 Maart 2010 - 10:55

    Loes:

    Heeeeeeeeyyy Ilse en Lise:)
    Een mededeling voor jullie: Geen foto's meer op deze site zetten!! Ik word TE jaloers ;) .. haha nee hoor..lekker blijven opzetten zo weet ik waar jullie het over hebben;) ..

    Mooi huisje van die Alex.pfoepfoe...dat is pas een goede scharrel wahaha.. Maar let wel op elkaar he meisjes ;)..je weet nooit wat er kan gebeuren

    MAAR geniet vooral van deze tijd en ga zo door!
    -Xx

  • 04 Maart 2010 - 15:20

    Jiska:

    Leuk om foto's te zien!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 08 Aug. 2006
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 48189

Voorgaande reizen:

25 Januari 2010 - 23 Juli 2010

Brasil voor stage

28 September 2006 - 03 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: